Finish my travelling!! :):) :(:( - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Thijs Maessen - WaarBenJij.nu Finish my travelling!! :):) :(:( - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Thijs Maessen - WaarBenJij.nu

Finish my travelling!! :):) :(:(

Door: Thijs maessen

Blijf op de hoogte en volg Thijs

26 April 2010 | Hong Kong, Hong Kong

G` day mates:):)

JAAAA!!Mijn 6 maanden reizen zitten er weer op.!!!:):(

Nu zit ik op het vliegveld in Hongkong!Tussen de chineze haha;)
En moet hier nog 2 uurtjes wachten.Tot de Ferry(veerboot) komt en dan ga ik nog 1 dagje naar Macau.Dit wordt dan echt mijn laatste bestemming haha.:(.Hier ga ik nog een dagje wat rond lopen.En dan gaat vanavond toch echt de vlieger BACK HOME!!:):):);)

Heb een geweldige tijd gehad.Hier aan de andere kant van de wereld haha.De 6 maanden zijn omgevlogen!:)
(:Veel nieuwe ervaringen opgedaan.En veel leuke mensen leren kennen van van allerlei nationaliteiten.Heb veel leuke momenten met deze mensen gehad.Alleen jammer dat je ze nooit meer ziet.Van sommige heb je dan wel email of telefoonnummer.Maja ze wonen niet echt naast de deur haha.

Het was een half jaar om nooit meer te vergeten.Alle mooie gebieden wat ik heb gezien MAGNIFICANT!!:):):)

Australie was geweldig(: wel een beetje duur als je kijkt naar New Zealand , fiji en Hongkong.De trip van Cairns naar Sydney met boellie was super haha.Veel gelachen en geouwhoert.Alleen jammer van de campervan he boellie haha:(:)
Alle mooie plekke wat we daar gezien hebben geweldig.Fraser Island KNALLEE BOELLIE HAHA#$%%KUT IER!!
withsundays het duiken niet te vergeten op het GREAT BARRIER REEF,magnetic island waar we abnormaal veel koala`s gezien hebben. he boellie haha niet dus:)):.Gold coast natuurlijk mooie strandjes en mooie meisjes haha.

Het werken in oz was ook een hele ervaring.Geweldige omgevingen met bergen en zee en alles.Zal wel effe tegen vallen als ik thuis weer aan het werk ben haha.Ook de roadtrip van syney naar Melbourne was mooi!
En natuurlijk de paar weekjes dat ik bij Peter thuis ben geweest ook een super tijd gehad haha.:);)


New Zealand was super .Smorgens wakker worden met prive orkesten van alle beesten om je heen.Vooral de vogels haha wat een geweld is dat smorgens.De gletjers en mountians!!En natuurlijk niet te vergeten de vulkanische gebieden.Was zeer bijzonder om dat te zien.En de vrijheid wat we hadden met de auto.We gingen alle mooie plekjes af en als het donker werd zaten we onze tenten op haha.En de volgende dag maakte weer verder de planning.
En natuurlijk niet te vergeten de SKYDIVE`s haha.Morge kunne jullie me zien vliegen Pa en Ma haha.:)


Fiji eilanden waren de mooiste 10 dagen van mijn reis.Geweldig al die eilanden in de zee.En dan de vissen en het koraal wat er allemaal in rondzwerf.Ook natuurlijk de fijanen zelf.Geweldig die mensen.Die avonden zal ik nooit meer vergeten.Cava drinken met de locals de hele nacht door haha.`Sigaretten` gerookt van bladeren van een struik haha.Omdat ze geen vloei hadden.En dan de gebieden waar je komt als je met de fijanen de jungle in gaat GEWELDIG!!.5de dag volgens mij liepen we ook stuk door de jungle en ineens kwamen we uit in een baai.Met een hagelwit strand en rotsen eromheen.Ongeloofelijk hoe mooi het daar was haha.Ook natuurlijk de backpackers wat ik daar heb ontmoet.Heb ik een leuke tijd meegehad.Ben trouwens niet een Nederlander tegengekomen op mijn fiji reis.Ja de eerst dag die 2 nl meiden maar voor de rest alleen maar engelse,deense,zwitsters,zweden en duitsers.:):)

Het alleen reizen is me ook goed bevallen.Je maakt sneller contact dan als je met zijn 2e bent.En je kan je eigen weg gaan.Zoals jij dat wilt.En een ding staat vast dit is niet mijn LAATSTE VERRE REIS GEWEEST HAHA:):):)


Maar goed morgen zit ik weer thuis oppe boesch haha.En zie er natuurlijk weer naar uit op iedereen weer te zien.:):)

menner de 28ste biertje komen drinke he haha(:.Heb ook wat cava meegenomen van de fiji kunnen jullie ook eens proeven haha.


Zie jullie morge!!!!!!!!!!!!!!:):):):)PA MA en BROHTER!!;)

p.s had ff niks te doen dus dacht zet nog maar mijn allerlaatste verslag erop haha

i`ll see you guys sooooooonnn!!

cheers Thijs

  • 26 April 2010 - 09:18

    Maud:

    heee thijsje

    ik ken het gevoel dat je nu hebt.
    van de ene kant ben je heel blij om naar huis te komen maar van de andere kant komt er nu echt een einde aan de super mooie tijd!!
    laat me maar wat weten zodra je weer een beetje geaclimatiseerd bent in nederland en dan zal ik je een beetje coachen om het "nu ben ik weer thuis-dipje" te overleven goed? haha

    geniet van je laatste dag en tot gauw

    xxx
    maud

  • 26 April 2010 - 09:55

    Raoul:

    THijsje tot snel jong!! Kijk maar uit met die gekke chineesjes :P:P haha

    tot morgen

    Cheers Boellie

  • 26 April 2010 - 17:51

    Ma :

    he sjoon verslag weer maar wat mich betruf maoch se toch noe ech nao hoes kome.Toet morge gooi vluch

  • 27 April 2010 - 16:52

    Ger En Nel:

    hallo thijs
    wat gaat een 1/2 jaartje toch snel! We wensen jou een goede terugreis en goed thuis. Bedankt voor het schrijven van de leuke reisverslagen en voor de foto`s. Hierdoor konden we je ook een beetje volgen bij deze verre reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Thijs

Actief sinds 05 Okt. 2009
Verslag gelezen: 2003
Totaal aantal bezoekers 43847

Voorgaande reizen:

03 November 2009 - 03 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: